Surpriza facuta de Coca-Cola clientilor sai. Ce contine noua bautura lansata pe piata?

Iul 22nd, 2013 | Autor | Categorie: Economie, International, Shopping

Coca-Cola foloseste scriptul curbat, cunoscut si deosebit inca din 1887, iar din 1920 faimosul logo a fost plasat pe un fond rosu, pe sticla de cola.

Insa acum marca companiei s-a inverzit, cel putin in Argentina.

Gigantul de racoritoare a lansat in aceasta tara Coca-Cola Life, care este indulcita cu zahar si cu indulcitor natural din Stevie, care nu are nicio calorie, relateaza Daily Mail.

Noul produs are eticheta verde si este ambalat intr-o sticla reciclabila, ce are in compozitie 30% material vegetal.

Reprezentantii Coca-Cola au spus ca sticla “arata si poate fi reciclata exact ca si PET-ul traditional, insa noul material este prietenos cu mediul”.

Noua bautura are 108 calorii per sticla de 600 mililitri – intre cola clasica ce are 250 de calorii si 0 calori din Cola dietetica.

Coca-Cola foloseste indulcitorul din Stevie in 45 de produse vandute in toata lumea.

Deocamdata nu se stie daca acest produs va fi lansat si in alte tari.

c2

Lasa un mesaj